Şimdi bu resmi görüp nedir diyeceksiniz? Açıkçası dul bırak yani ”widow maker” karakterinin

Kalp damarlarından en önemli sol inen dalın tamamen tıkanması sonucunda gelişen ağır ve yaygın enfarktüs kişinin hayatına mal olur.

Ani haberler ile sabah gördüğünüz kişinin akşam ölüm haberini alırsınız. Haberin getirdiği şok ve dudaklarınızdan dökülen anlamsız kalan ya da anlamını çoktan yitirmiş ”neden” sorusuna çaresizce cevap ararsınız. Bir hasta gelip size bizim ailede erkeklerden 60’ını gören yok derse ona nasıl bir tedavi ya da korunma programı önermelisiniz.

Bypass olan stent olan, önce bir ardından iki stent olan, ameliyat olmak yerine 6 stent taktıran ve ameliyat olamayacak duruma ya da çok yüksek riskli hale gelmiş olan hastaların öyküsünü her gün duyuyorsunuz. Yitip giden sevdikleriniz ise uzakta kaldılar artık. Peki bu durumda olanlar nasıl şifa bulurlar. Youtube Prof.Dr. Serdar Akgün kanalımdaki videolar için yaptığım ön çalışmaları metin olarak burada paylaşıyorum. İsterseniz vereceğim bağlantılardan videoları da izleyebilirsiniz.

Son yıllarda tüm gelişmelere karşın Kalp Damar hastalıkları hala en çok öldüren hastalık olmaya devam ediyor. Balonlar, stentler, bypass ameliyatları, kan sulandırıcılar ve kolesterol düşürücü ilaçlara karşın hala çok önemli sonuçlar elde edilebilmiş değiliz. Binlerce ameliyatlık bir cerrahi deneyim sırasında bir damarı çıplak gözle görüp eliniz ile hissettiğinizde ve dikiş geçmeye çalışırken zorlandığınızda damardan çok fayansa benzeyen bir yağı karşısında ” bu damar nasıl bu hale gelmiş?” sorusunu kendinize sormak zorunda kaldığımız sayısız ameliyat olmuştur.

Doğuştan pırıl aldığımız damarları nasıl bu hale getirebiliyoruz?

Sadece ilaç tedavisi stente ve ameliyat ile gerçekten bir tedavi sağlanıyor mu?

Yoksa stent ve bypass uzun bir yoldaki kısa duraklar mı?

Biz sadece hastalığı değil onun sonuçlarını tedavi ettiğimizi biliyor muyuz?

Genelde hem biliyoruz hem de bilmiyoruz.

Milyarlarca dolarlık güce sahip olan şirketlere pahalı tedavilerin yanında çok ucuz kalan bazı basit yöntemlerin uzun vadede en az onların ürünleri kadar etkili olabileceği seçeneğini düşünmeli miyiz?

Evet.

Uzun dönmeli sonuçlara bakıldığında stent ya da bypass olan hastaların içerisinde bunlardan en çok yararlananların daha ağır hastalık geçirenler ve acil durumlar ile karşılaşanlar olduğunu biliyoruz.

Buna karşın hastalığı daha hafifi ve orta derecede yaşayanlarda ise ölüm oranları ve kalp krizi oranları sadece ilaç ve optimal tedavi dediğimiz tüm seçenekleri içeren tedavilerde aynı çıkmaktadır. Yani onca eziyet sonrasında aynı yere çıkıyorsak kendimize bazı sorular sormamız gerekemez mi?

Bir kez anjiyo olduğunuzda sağlam raporu alsanız bile önümüzdeki 10 sene içinde yeniden anjiyo ve hatta stent olma şansınız artıyor hem de misli ile artıyor.

Peki kendimizi hasta etmeyi, başarabildiysek acaba kendimizi iyileştirmeyi de başarabilir miyiz?

Kötüye doğru hızla giden bu süreci tersine çevirme ve hatta iyileşmeye doğru yönümüzü çevirebilir miyiz?

İşte asıl soru burada. Bu bölümü  giriş bölümü gibi düşünün ve biz yavaş, yavaş ilerleyelim.

ANAHTAR:

Kalp, damar tıkanıklığı, serdar akgün, dul bırakan hastalık

damar tıkanıklığı, damar tıkanıklığı tedavisi,damar,kalp,serdar Akgün, damar sağlığı,balon,prof,stent,bitkisel tedavi, sağlık videoları,bacak,hastalık,videolar,iyi,yara,bitkisel serdar akgün,bitkisel tedavi serdarakgün,damar sertleşmesi,showtv,gündem,doktorlar,beyin,sigara,cerrahi, bacak damar tıkanıklığı bitkisel tedavi,damar tıkanıklığı bitkisel tedavi, damar tıkanıklığını açan bitkisel tedavi,bitkisel tedavi serdar Akgün, bitkisel serdar Akgün, damar açan tedavi,serdar Akgün, vegan,beslenme,bitkisel tedavi, bypass, bypas, baypas, ameliyat,diyet,spor,kilo verme,beslenme,kilo vermek,zayıflatan içecekler, notlar,not, kısa notlar, kalp kısa notlar, sağlık videoları, ilaç,haber,haberler,ilaç şirketleri,iktidarsızlık,sertleşme bozukluğu,penis,cinsel,erkek, şifa,egzersiz,beslenme,program,doğal,tedavi, enerji, videolar, doktorlar, prof, doktor anlatımı, serdar akgün, kalp serdar akgün, kalp damar serdar akgün, serdar akgün kalp damar, damar tedavisi, damar serdar akgün, kalp istanbul, istanbul kalp, kalp doktoru istanbul, istanbul kalp doktoru, kolesterol düşürcü ilaçlar, statinler, vital fulya kalp, kalp vital fulya, serdar akgün bitkisel, bitkisel serdar akgün, amelyatsız tedavi, serdar akgün, ameliyatsız tedavi, ölüm,ölüme dair istatistikler, tüik, benim, mahalle, benim mahalle, facebook, youtube, instagram

CEVAP VER

Please enter your comment!