DAMAR TIKANIKLIĞI KISA NOTLAR

Merhaba,

Bu kısa notların amacı değişik konulara kısa kısa değinerek kafanızdaki soruları açılığa kavuşturmaktır. Kesip biçmeden hatta ameliyatsız damar tıkanıklığı konusunda neler yapabiliş? Belirtileri değil hastalığı tedavi etmek için ne yapmalıyız konuları üzerine kısa notlar paylaşacağım. Birkaç tane web sitesinde yaşadığım sorunlardan sonra kendi blog yazılarımı blogger'a taşıdım. Hem karmaşık değil hem de yazılarımı paylaşmak için bence en uygun ve basit platform. Zaten facebook olmak üzere diğer sosyal medya platformlarında paylaşımlar yapıyorum ama burası benim mahallem sayılır artık.

Kalp Damar hastalıkları hala en çok öldüren hastalıktır. Türkiye İstatistik Kurumu (TUIK) ölüm istatistiklerine bakıldığında 2018 yılında dolaşım sistemi kaynaklı 161 bin 920 ölüm görülmektedir. Bu oran olarak %38,4 demektir kanser ise %20 ve 81 129 kişi olarak saptanmıştır. Dolaşım sistemi hastalıkları denilince Kalp Damar Hastalıkları gelmektedir. Günde 441 ve saatte 18 kişi, hayatını kaybetmektedir. Ortalama 3,5 dakikada bir kişi hayatını kaybetmektedir. Gelin biz bunu her dört dakikada bir yapalım. Korkunç bir rakam, Korkunç!

Kalp Damar Hastalıkları bir tarafta kalp, bir tarafta şah damarı tıkanıklığı ve felç bir taraftarda bacak damar tıkanıklığı ve ayak yaraları arasında oluşan bir ölüm üçgenidir.

İşte bu ölüm üçgeninde işin biraz derinlerine dalacağız.

Bu konuda merak edilenleri sizlere kendi bakış açım ile aktaracağım.

Sağlıcakla kalın.

ANAHTAR SÖZCÜKLER

damar tıkanıklığı, damar tıkanıklığı tedavisi,damar,kalp,serdar Akgün, damar sağlığı,balon,prof,stent,bitkisel tedavi, sağlık videoları,bacak,hastalık,videolar,iyi,yara,bitkisel serdar akgün,bitkisel tedavi serdarakgün,damar sertleşmesi,showtv,gündem,doktorlar,beyin,sigara,cerrahi, bacak damar tıkanıklığı bitkisel tedavi,damar tıkanıklığı bitkisel tedavi, damar tıkanıklığını açan bitkisel tedavi,bitkisel tedavi serdar Akgün, bitkisel serdar Akgün, damar açan tedavi,serdar Akgün, vegan,beslenme,bitkisel tedavi, bypass, bypas, baypas, ameliyat,diyet,spor,kilo verme,beslenme,kilo vermek,zayıflatan içecekler, notlar,not, kısa notlar, kalp kısa notlar, sağlık videoları, ilaç,haber,haberler,ilaç şirketleri,iktidarsızlık,sertleşme bozukluğu,penis,cinsel,erkek, şifa,egzersiz,beslenme,program,doğal,tedavi, enerji, videolar, doktorlar, prof, doktor anlatımı, serdar akgün, kalp serdar akgün, kalp damar serdar akgün, serdar akgün kalp damar, damar tedavisi, damar serdar akgün, kalp istanbul, istanbul kalp, kalp doktoru istanbul, istanbul kalp doktoru, kolesterol düşürcü ilaçlar, statinler, vital fulya kalp, kalp vital fulya, serdar akgün bitkisel, bitkisel serdar akgün, amelyatsız tedavi, serdar akgün, ameliyatsız tedavi, ölüm,ölüme dair istatistikler, tüik, benim, mahalle, benim mahalle, facebook, youtube, instagram